אטרקציות בלאגס ואגס

סרטון אטרקציות בואגס:

האם אתה יודע שיומו של הנשיא ראשון נחגג לכבוד יום הולדתו של הנשיא ג'ורג' וושינגטון? זה היה יום חג פדרלי עבור משרדים פדרליים במחוז קולומביה. זה התפתח מאז לחג נחגג בדרכים שונות על ידי מדינות שונות בהתחשב יש כבר הרבה יותר נשיאים מאז הנשיא וושינגטון.

אחד הדברים שכיף לעשות בסוף השבוע של היום של נשיא הוא לבדוק את האטרקציות בלאס וגאס יש בחנות עבור ילדים ובני משפחותיהם. ישנן סיבות רבות כדי להביא את הילדים שלך ללאס וגאס. העיר מציעה משפחה מדהימה מראה כגון חמישה מופעי מתקנים מתנפחים, טיולי טבע מדהימים של הגרנד הקניון וקניון הסלע אדום והוא ביתם של בתי מלון הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. אבל אחת הסיבות העיקריות כדי להביא את הילדים שלך יחד הוא המספר העצום ואיכותי של האטרקציות לילדים בלאס וגאס.

בתור התחלה, ילדים יכולים ליהנות רוכב ריגוש בפארקים השעשועים השונים. הם יכולים לצעוק מהחלק העליון של הריאות שלהם ואילו בקניון מתקנים מתנפחים או להרים את ידיהם עד שהם להאיץ את ירידת 225 מטרים בדספרדו במדבר באפלו ביל. עבור רוכב משובב נפש פחות, אמפוריום קוני איילנד מציע מכוניות מתנגשות ויש לו את מה שהיא מכנה נוודים-נסיעה בגלגל ענק קלאסי.

לאחר שהרוכב הפרוע, ילדים יכולים לעבור כדי לבדוק את כישורי המשחק שלהם באולמות. ישנן הרבה אטרקציות לילדים לאס וגאס ממוקמים במלונות שונים כדי לכוון את הילדים הברורים של אזורי בידור למבוגרים מסוג זה. דוגמה לכך היא בערך באמצע במלון בכיכר פיקדילי. יש בו אווירת קרנבל בברזיל ויותר מ -200 בתי משחקי ארקייד. , כניסה החופשית, אבל תצטרך כרטיס חכם נטענת כדי לקבל את הידיים על המשחקים. הם נעים בין טק הגבוה במיוחד, באדיבות חברות של סגה ואולפני יוניברסל, לגירסאות הקודמות של משחקים המוכרות כגון -, ופולשים מחלל.

פעילויות סוף השבוע של יום של הנשיא יכולות להיות גם חינוכיות ומהנים בעת ביקור במוזיאונים ובתערוכות. מוזיאון מאדאם טוסו הוא אטרקציה בלאס וגאס האהובה לילדים בגלל התצוגה הנרחבת של פסלי שעווה כמו חיים. ילדים יכולים להוות ולצלם תמונות עם סלבריטאים האהובים עליהם או אנשים היסטורי. יש מוזיאון הילדים דיסקברי שיקר יותר ממאה מוצגים אינטראקטיביים המכסים את המדע, אמנות, ותרבות. או לקחת את הילדים לסיור של הצגים השונים של בעלי חיים פרהיסטוריים ופראיים במוזיאון ההיסטוריה של הטבע בלאס וגאס.

אטרקציות בלאס וגאס ילדים כוללות גם ביקורים באקווריומים וגנים טבעיים שבו הילדים יכולים לצפות בבטחה ואינטראקציה עם בעלי חיים. אקווריום שוכנו במלון סילברטון הוא האקווריום מתקנים מתנפחים לילדים ליטר עם אלפי דגים, כרישים טרופיים. בו של זיגפריד ורוי סוד גן ובית גידול דולפין, ילדים יבואו פנים אל פנים עם גדול חתולי אריות, נמרים ונמרים ולנסות את מזלם להיות מאמן דולפינים.

האם סוף השבוע של היום של הנשיא שלנו מלא עדיין? עדיין ייתכן שיש לך זמן להקפיץ בכמה אטרקציות בלאס וגאס לילדים כמו מרכז הצניחה החופשית מקורה וגאס שבו הילד שלך יכול לטוס לאמיתי או מתקנים מתנפחים שבו אתה יכול להחזיק את מסיבה להקפיץ.

סוף שבוע לחופשה עם הילדים כאן בלאס וגאס יכולה להיות חוויה מלאת כיף והעשרה, כי את האטרקציות בלאס וגאס השונות לילדים מציעות תערובת של כיף טהור, למידה, ומליטה.

Comments are Disabled