עוברים דירה? מבולבלים? כל השיטות כיצד לעבור דירה

מעבר דירה יכול לפעמיות מאוד מבלבל ומסובך עבור אלו שאין להם נסיון רב במעבר דירה מה עושים? מתי אורזים? מי אורז? איך להזמין חברת הובלות? מתי הכי כדאי לעבור? כל אלו שאלות ששואלים את עצמם בדרך כלל כל אלו שנמצאים לקראת מעבר דירה

חשוב לזכור את המשפט המפורסם של צ'רצ'יל "סדר ונקיון מביא נצחון" סדר הוא אחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים לעבור דירה ננסה לעשות לכם סדר בדברים בכמה שיטות פשוטות ומועילות לקראת מעבר דירה.עוברים דירה

אריזה נכונה

כשרוצים לעבור דירה כל החפצים והריהוט שנמצאים ברשותנו אמורים להכינס לתוך ארגזים ומשם לדירה החדשה חשיבות הסדר בארגון האריזות הוא קריטי ביותר השיטה הטובה ביותר היא קודם כל לא להתחיל לארוז ברגע האחרון צריך להקדים שבוע או שבועיים לפני המעבר כבר להתחיל לארוז כך תוכלו לשלוט על כל תנאי האריזה זה הזמן לעשות סדר גם בדברים חפצים ומוצרים שאינם בשימוש צריך לזרוק לא לארוז סתם דברים שלא נמצאים ולא יהיו בשימוש כך תחסכו מקום וכסף בהובלה וכך תוכלו לסדר את הדירה החחדשה בקלות וביעילות. חובה לסמן את הקרטונים ולרשום עליהם מה יש בכל אחד מהם ישנה עוד שיטה למספר את הקרטונים ולרשום על דף מה כל מספר מכיל בתוכו בשיטה זו תוכלו להגיד למובילים היכן להניח כל קרטון ולאיזה חדר הוא שייך ותחסכו לעצמכם הרבה בלגן בסידור הדירה החדשה. חפצים שבירים ומוצרי חשמל עדינים חובה למגן על ידי עטיפה בניילון פצפצים כדי שלא יישברו וכמובן לרשום על הקרטון שביר. ישנם כאלו שאין להם את הזמן ואת הכיולת לארוז בכוחות עצמם ישנם חברות הובלה שמספקות בנוסף להובלה שירות אריזת כל תכולת הבית שירות זה יעיל ומהיר אך כמובן שהוא כרוך בתשלום נוסף.

מתי הכי כדאי לעבורמעבר דירה בקלות

הזמן המומלץ ביותר לעבור דירה זהו הקיץ זהו זמן נוח יחסי במחינת מזג האויר ומבחינת חופשת הקיץ לארוז ולעבור דירה בנוסף זהו זמן שלאחריו מתחילים שנת לימודים חדשה כך יוכלו הילדים להתחיל בבית ספר חדש בשנה חדשה ולא יצטרכו לעבור בית ספר באמצע שנת הלימודים.אך חשוב לזכור כי דווקא בזמן הקיץ מחירי ההובלות גבוהים משאר ימות השנה היות ויש ביקוש גבוה להובלות.

קחו חופש מהעבודה

שריינו לעצמכם יום או יומיים חופש בזמן העברת הדירה כך תהיו פנויים להיות נוכחים בזמן העברת הדירה להשגיח על המובילים וההובלה עצמה וכן לארגן את כל הסידורים מסביב להזמין טכנאי להעברת הטלפון והכבלים לגשת לסניף משרד הפנים הקרוב אליכם כדי להעביר כתובת מגורים  ועוד סידורים אחרונים מומלץ ביום המעבר לתפוס חניה למשאית שמגיעה כך תקלו על המובילים ועל המעבר עצמו.

כיצד בוחרים חברת הובלה

ישנם הרבה חברות הובלה מובילות בענף ההובלות אך כיצד נדע מהי החברה הנכונה שתעביר לנו את הבית ראשית מומלץ להתייעץ עם חברים או מכרים שכבר עברו דירה ויכולים להמליץ לכם על חברות הובלה למיניהם בנוסף חובה לערוך סקר שוק והשוואת מחירים בין החברות השונות בנוסף לבדוק האם לחברה יש ביטוח על ההובלה והכי חשוב לא לסגור עסקת הובלה דרך הטלפון חשוב מאוד שיגיע נציג מטעם החברה לראות את מה צריך להוביל כך תמנעו מאי נעימות מיותרת בזמן העברת הדירה חברה שסוגרת עסקה דרך הטלפון ללא הצעת מחיר מסודרת מעידה על חוסר אמינות ומקצועיות שכן ברוב המקרים חברות מקצועיות נותנות הצעת מחיר מחייבת וכך מתחייבות בכתב להגיע ולעבוד לפי ההסכם שסוכם.

תכננו היטב את כל הלוגיסטיקה האמורה להיות במעבר דירה וכך תוכלו לעבור דירה בקלות ובנוחות.

זקוקים לחברת המתמחה בהובלת דירה? בקרו בפורטל A הובלות >>>

 

 

Comments are Disabled