מגרש פירוק רכבים – כל היתרונות בגרירת רכב למגרש פירוק

מהם היתרונות בגרירת הרכב למגרש פירוק רכבים ואילו נקודות כדאי לקחת בחשבון לפני שמוכרים את הרכב לבעלי המגרש?

ישנם ארבעה מצבים בהם הרכב יכול להפוך למעמסה ולנטל על בעליו. המצב הראשון הוא כאשר הרכב נבדק על ידי המשטרה והוכרז כלא בטיחותי ויש להורידו מהכביש. המצב השני הוא לאחר תאונת דרכים בעקבותיה הרכב הוכרז כטוטאל לוס על ידי שמאי רכב מוסמך. המצב השלישי הוא רכב שכבר לא משתלם לתקן אותו, בין אם מדובר ברכב שעבר תאונת דרכים או רכב שצבר בלאי גדול. המצב הרביעי כולל את הרכבים שנמצאים כבר שנים רבות על הכביש והנסיעה בהם אינה בטיחותית.

מה אפשר לעשות במצבים אלו?

בכל אחד מהמצבים הללו, אפשר למכור את הרכב למגרש פירוק רכבים. מדובר במגרש אליו נאספים כל הרכבים שיצאו מכלל שימוש או רכבים שבעליהם אינם מעוניינים להחזיק בהם עוד מסיבות כאלו ואחרות.

לאחר שהרכב מגיע למגרש הוא עובר שני שלבים. השלב הראשון הוא פירוק הרכב לרכיבים השונים, במטרה למכור אותם בהמשך כחלקים מקוריים משומשים. כמובןמכירת רכב לפירוק שבשלב זה יתבצע מיון של רכיבים תקינים או כאלו הניתנים לחידוש לעומת רכיבים שאינם ניתנים לשימוש כלל. בשלב השני יפורקו רכיבי המתכת של הרכב ויימכרו לתעשיית הברזל לצורך מחזור. מגרש אשר יכול לתת לכם מענה במכירת רכב מהירה לצורך פירוק הוא גרירת רכבים ע.ש. עם נסיון של למעלה מ 15 שנה תוכלו לקבל שירות מקצועי ותמורה הוגנת עבור הרכב הישן שלכם

מה היתרונות במכירת הרכב למגרש פירוק?

היתרון הראשון הוא שבעלי הרכב לא צריכים להתעסק עם קונים פרטיים, פעולה אשר גוזלת זמן רב ובמקרים רבים גם אינה מובילה לעסקה משתלמת. היתרון השני הוא שניתן למכור לבעלי המגרש גם רכבים שאינם כשירים כלל לנסיעה ולקבל תמורתם תשלום כספי במועד המכירה.

היתרון השלישי הוא שבאמצעות העברת הרכב לפירוק אתם מסייעים לשמירה על איכות הסביבה וזהו גם פתרון מעולה למוסכים או לאנשים פרטיים המחפשים חלקים מקוריים משומשים במחירים הוגנים.

למכירת הרכב למגרש פירוק יש יתרונות רבים, אך יש מספר נקודות שחשוב לבדוק לפני שמבצעים את העסקה.

לפני שאתם מוכרים 

לפני שאתם סוגרים את העסקה כדאי לברר האם המגרש מציע שירותי גרירה על חשבונו. לא בכל מגרש תקבלו הצעה כזו ואולי כדאי לכם לבדוק מגרשים נוספים בהם העסקה תהיה משתלמת ותחסוך לכם את הטיפול בגרירת הרכב.

נקודה נוספת וחשובה יותר היא שצריך לוודא שאתם מוכרים את הרכב לבעלי מגרש אמינים ומקצועיים, גם כדי שלא ירמו אתכם מבחינה כספית אך חשוב מכך, כדי שהרכב לא ימשיך לנסוע בכבישים ללא ידיעתכם. צעד נוסף שתוכלו לעשות בנושא, היא להגיש בקשה לביטול רישוי הרכב במשרד הרישוי והסרת הבעלות.

ע.ש. פירוק רכבים

לסיכום: מכירת הרכב למגרש פירוק רכבים היא הדרך הנוחה, המהירה והמשתלמת ביותר לכל מי שרכבו יצא מכלל שימוש, אך כדאי לברר היטב מה המוניטין שיצא לבעלי המגרש והאם הם אמינים, כדי שתוכלו לקבל תמורה אמתית לרכבכם וגם שקט נפשי שלא נעשה בו שימוש כנגד החוק.

 

Comments are Disabled