כל הדברים שלא ידעת על שכפול מפתחות לרכב

חשיבות רבה יש לנו בידע בשכפול מפתחות לרכב ר"ג כך שנדע להתנהל בכל צרה וצוקה. ברגע שאתם צריכים לשכפל מפתחות, יש לקחת בחשבון הרבה מאוד דברים, כמו פקקים ותורים. לפעמים עדיף לקרוא למנעולן שיבצע עבורכם את העבודה במקום, בנתיב אקספרס אישי ומיוחד.

שכפול מפתחות לרכב ר"ג

ישנם מקרים רבים שבהם אתם עלולים למצוא את עצמכם נזקקים למפתחות נוספים לרכב הפרטי שלכם. מרבית האנשים כיום מחזיקים רק במפתח אחד לרכב. לכאורה, מפתח אחד מספיק, אך ישנם מקרים רבים שבהם דווקא יש צורך במפתח נוסף. אובדן מפתח אינו דבר נדיר כל כך, וכמובן גם מקרים שבהם המפתח המקורי נשאר בטעות בתוך הרכב, וננעל אוטומטית בתוכו. במקרים אלה, כמובן, אם ישנו מפתח נוסף, ניתן להיעזר בו על מנת לפתוח את הרכב, מבלי להיתקע ולהזדקק לשירות של מנעולן מקצועי שיפרוץ את הרכב. לכן, מומלץ מאד לכל אחד לבצע שכפול מפתחות לרכב ר"ג מבעוד מועד, ולא לחכות למקרה חירום.

שכפול מפתחות לרכב ר"ג – מי עושה?

לכאורה, שכפול מפתחות לרכב ר"ג הוא עניין פשוט, בדיוק כמו שכפול של כל מפתח אחר. אך האמת היא שהדבר אינו נכון. עד שנת 1996 בערך, השערה זו הייתה נכונה, וכל מי שעסק בשכפול מפתחות יכול היה לשכפל גם מפתחות לרכב. אולם החל משנה זו, מרבית הרכבים מיוצרים בשיטה ממוחשבת מיוחדת, אשר קושרת בין המפתח לבין מערכת הבטיחות של הרכב. השיטה הזו נועדה על מנת למנוע מגנבים לשכפל את מפתחות הרכב שלכם בדרך כלשהי, ולהשתמש בהם על מנת לגנוב את הרכב. אולם כאשר אתם מעוניינים לבצע שכפול מפתחות לרכב ר"ג, הרי ששיטה זו מסבכת את העניינים. כיום, לא בכל מקום ניתן לבצע שכפול מפתחות לרכב ר"ג, אלא יש לפנות למנעולן מקצועי, אשר תפקידו המרכזי הוא פריצת רכבים נעולים או רכבים שיש להם בעיות במנעול, אולם בנוסף, הם גם מבצעים שכפול מפתחות לרכב ר"ג.

שכפול מפתחות לרכב ר"ג – איך?

כאשר ניגשים לשכפל את מפתחות הרכב בר"ג, פונים לפורץ מנעולים מקצועי ומיומן. חשוב מאד לפנות למנעולן ברמה מקצועית גבוהה, על מנת שיידע להתמודד גם עם שכפול המפתח. המנעולן מקודד את המפתח באופן כזה, שיאפשר פתיחה של הרכב גם באמצעות המפתח המשוכפל. יש לציין שלא תמיד ניתן לשכפל מפתחות לרכב, ובמקרים מיוחדים יש לפנות ישירות לחברה שייצרה את הרכב על מנת לייצר מפתחות חדשים.

Comments are Disabled