על גרירות רכבים

כמו במרבית הרכיבים, השימוש המיועד הוא בעל חשיבות עליונה בבחירת ממיר. רכב גרירה גזע הוא בדרך כלל קל יותר מכירת waze, יש יותר רדיקלי כונן רכבת תשלובת, נוזל תיבת ההילוכים הוא פחות סביר להתחמם יתר על מידה ואין חשש לקילומטראז'. ברור שיש צורך בממיר אופטימלי לסוג זה של מכונית. מנוע מניית טיפוסי יהיה כוח שמיש ממגוון סרק סל"ד. כממיר מניית יתחיל להעביר מספיק כוח כדי להזיז את המכונית בסל"ד נמוך מאוד, טווח סל"ד השימושי הוא בדרך כלל 788. אם המאפיינים במהירות נמוכה הם שונה כדי לעלות את טווח הסרק על ידי מצלמות ארוכות, משך סעפת סל"ד גבוה וכותרות גדולות צינור, יותר כוח בדרך כלל איבד בסל"ד נמוך ממה שצבר בקצה העליון. מגוון כוח שמיש הופך ניכר יותר קטן.

אם ממיר שלמעשה יהיה דוכן ל3 סל"ד מותקן ברכב, מגוון כוח השימושי מצטמצם לנקודה שהנהיגה רגילה תהיה קשה. על מנת לספק את השילוב הטוב ביותר של תאוצה, מהירות שירותי גרירה, טווח בין רבעוני הממיר שתבחר צריך לאפשר את המנוע רק כדי לעכב את תחילת טווח המומנט החזק. גרר עלייה נוספת בכל סל"ד הדוכן תתחיל לבזבז טווח המומנט נמוך הטוב שלך. בנוסף, דוכן גבוה יותר בדרך כלל מלווה בגלישה גדולה יותר במהירות גבוהה יותר ויגרום לחום , צריכת דלק גבוהה יותר וקמ"ש איטיים יותר.

גורם חשוב נוסף הוא זליגה של ההשפעה על שינויי הילוך. בנקודת מעבר של 5,000 סל"ד אומר, המנוע יירד ל -3,500 סל"ד בתחילת הגדולה הבא בתיבת הילוכים אוטומטיים במהירות 3 טיפוסית. אם הממיר לא מצמידים באופן מלא בסל"ד שינוי זה, הפסד של האצה עשוי להתרחש ועד שהממיר הוא יחד, זה כמעט זמן לעבור שוב או להפעיל את הסיכון של 'בטנה אדומה'. ממיר רופף מאוד עשוי לשפר את זמני מסלול השמיני במייל של 60 מטרים ולמכונית מרוץ קל ואולי אפילו לעזור עם זמני רבע המייל. עם זאת, מכונית רחוב טווח הפסד הון סל"ד נורמלית גרר היא עלולה לאבד את ביצועים במרוץ רבע המייל עם ממיר כזה רופף. הוא גם לא יכול לאפשר למכונית לרוץ רבע מייל מלא בלי לפגוע ב'הקו האדום '.

השפעות של ממירים הדוקים מדי או רפויים שירותי גרירה

משום שאין כמעט כמות אינסופית של שילובים של רכיבי מניות, תשלובת ומשקולות רכב עם הזמינות של ממירים, קשה לבצע בדיקות ביצועים משמעותיות בממירים ספציפיים. ככל שטכנולוגית הממיר שלנו תשתפר, אנחנו רואים יותר ממירים שאתה יכול להכפיל את המומנט וקבע קו ועדיין לשמור על צימוד מצוין בסל"ד גבוה יותר. צימוד הדוק יותר יהיה למזער אובדן של שירותי גרירה במסלול, כמו גם לשפר את קירור שמן תיבת חישוב מסלול נסיעה ההילוכים.

Comments are Disabled