שלבים חשובים בליטוש וריצוף שיש

ראשית, לקבוע אם המשטחים שלך הם שיש טבעי או שיש מתורבת.
שיטת טמפרטורה: הנח את ידך על פני השטח ושים לב כמה חם או קר זה מרגיש . שיש טבעי הוא בדרך כלל קריר למגע מהאוויר שמסביב. השיש מתורבת יהיה בערך אותו הדבר כמו טמפרטורת האוויר שמסביב.

שיטת חומצה : בחר אזור נסתר , לא בולט על פני השטח שלך. לשים כמה טיפות של חומץ על פני השטח כדי להיבדק. אם זה סוגי שיש לריצוף , תוכל לראות כמה בועות או קצף . מייד לנגב את החומץ עם מטלית לחה , כדי למנוע נזק .
שיטת שריטה : באותו מקום נסתר, באורח קל לגרד את פני השטח עם ציפורן. השתמש בזכוכית מגדלת כדי לראות אם זה גרם לסריטות נראות לעין. סריטות שיש טבעיות בקלות, בעוד שיש מתורבת לא.

אם אתה לא יודע בודאות, להמשיך כאילו הם טבעיים, אז אתה לא לגרום לניזק .
כל כתמים קיימים. השיש הוא נקבובי מאוד , ריצוף לאבן או כתמים נגרמים כאשר חומרים לחלחל לתוך האבן ולהילכד . נשפך נפוצה כמו מיץ , יינות, רטבים , שמנים לבישול וקפה יהיה כתם לכל משטח השיש שלך. ניתן למנוע זאת על ידי מנגב נשפכה באופן מיידי.
כדי להסיר כתמים פשוטים , השתמש בספוג לח או מטלית רכה. שימוש במים פושרים וסבון כלים עדין, לשפשף בעדינות את הכתם עד שהאזור נקי. לשטוף ביסודיות . את כתמים עיקשים באמצעות רטייה .בקערה , לשלב מי חמצן, כמה טיפות של אמוניה, וחלק מגבת נייר גרוס , מפיות נייר או אדמה .

מערבבים עד שהתערובת שלך היא העקביות של לילה סמיך וחלק . אתה רק צריך מספיק כדי לכסות את הכתם , אז להתחיל עם כמות קטנה של כל מרכיב ריצוף שיש ולהוסיף יותר בהתאם לצורך. לשים את תחבושתלכתם העבה. חפיפת הקצוות שלהכתם על ידי או משהו כזה.
לחלוטין לכסות את תחבושת עם חתיכת ניילון נצמד וקלט את הקצוות. לתקוע כמה חורים בפלסטיק כדי לפרוק אותו .לאפשר הרטייה להתייבש לחלוטין .

זה יכול לקחת עד 48 שעות , אז להיות סבלני הסר את הפלסטיק שופךמעט מים על תחבושת היבשה ולנגב עם מטלית רכה . לייבש היטב את האזור.

אם הכתם נמשך, לחזור על תהליך זה שוב. כתמים עקשניים עשויים לדרוש שניים או שלושה יישומים .

הסרת כתם הושלמה, תתחיל עם משטח נקי ויבש . השיש הוא רך ושריטות בקלות, ואתה לא רוצה לפגוע בו בעת ליטוש .

השתמש במטלית נקיות ויבשה או מטלית אבק כדי להסיר את כל הלכלוך, האבק וחצץ בעדינות.
פולני משטח השיש שלך. להשתמש בתערובת של סודה לשתייה ומיםכפולנים.
שימוש במטלית נקי, להחיל את התערובת למשטח שלך בשכבה דקה . לאפשר לו להתייבש במשך כ 5 שעות.

השתמש במטלית נקיות ומים חמים כדי לשטוף את משטח השיש.

עם מטלית נקיות אחרת שימוש במיקרופייבר רך או מטלית אבק , לנגב בעדינות את השיש בתנועות רחבות, מעגליות. להעביר בהדרגה בחוגים קטנים יותר כמו פני השטח מתייבש . איטום לא ימנע את כל הכתמים, אך יספק הגנה מסוימת למשטח השיש שלך. ניתן לרכוש חומר איטום שיש בבקבוק תרסיס בחנות לציוד חומרה או הבית .

בצע את הוראות החבילה בזהירות. את הצעדים הבאים הם להדרכה כללית בלבד.
קלטת את כל אזורים מסביב למשטח השיש , כי הם לא להיות אטומים ריצוף שיש – עץ לקצץ, כרום או נירוסטה. השתמש בסרט דביק או קלטת של השרברב .

לרסס את השיש בנדיבות עם האיטום. ודא את כל פני השטח הוא רטוב לחלוטין. לאחר 15-30 דקות , להשתמש במגבת רכה ויבשה כדי לנגב את פני השטח יבשים לחלוטין. החל מעיל אחד יותר של אוטם , לתת לו לשבת במשך 15-30 דקותולנגב יבש .

לאפשר השיש לרפא במשך 6-8 שעות . אין להשתמש במשטח בתקופה זו. החל מחדש איטום כל שנים , תלוי איך בכבדות משמש משטח השיש שלך. השיש תרבותי הוא הרבה יותר קל לנקות שיש טבעי. השיש תרבותי מיוצר עם ציפוי מגן שהופך אותו להרבה פחות נוטה לסריטות ונזק . עם זאת, זה עדיין דורש תשומת לב וטיפול .

כל כתמים . לשפשף כתמים על פני השטח באמצעות מברשת עם זיפי ניילון ושואב ביתי אינם שוחק .כדי להסיר כתמי מים קשים , חומץ לבן ספריי על פני השטח ולאפשר לשבת במשך 90 דקות . לשטוף עם מים רגילים ולנגב עם מטלית לחה כדי להסיר שאריות .עם משטח נקי ויבש . השתמש במטלית רכה ונקיה משק בית שאינו שוחק , ואחריו במטלית נקי ויבשה. פני השטח שלך. ליטוש שנעשה במיוחד עבור השיש מתורבת. בצע את הוראות החבילה בזהירות. ניתן גם להשתמש בשעוות גרמה למכוניות. השתמש במוצר ליטוש אם אתה רוצה לאטום כמו גם הברקת השיש התרבותי שלך. עם זאת , זה בדרך כלל לא הכרחי, כמו שיש תרבותי מיוצר עם משטח אטום.

Comments are Disabled